lördag 14 januari 2012

Movie night

Idag har jag varit hemma hos mina föräldrar o hälsat på, ätit lite middag o så. Jag och syrran åkte även upp till mormor och morfar o hälsade på och fikade. NIO sorters kakor hade mormor dukat fram när vi gick in i köket.. Jösses säger jag bara, ja va så sjukt mätt efter det att ja varit i matkoma hela dagen! Hann även med en kopp kaffe hos farmor innan jag åkte tillbaka till stan. Söta underbara farmor. Jag tycker så mycket om henne!

Sitter just nu o väntar på en film, vi ska se på In time. Någon som sett den?



Imorgon ska vi fixa lite här hemma eftersom det verkligen behövs, sen är det lite fix inför veckan och efter de ska jag nog träffa Pauline en sväng! Blir nog väldigt lugnt, dags att ladda lite inför kommande kurs!

Tack för era goa kommentarer förresten! Jag vet att det bara rör sig om någon procent, men med tanke på mitt slit i gymmet så hade jag förväntat mig något helt annat, därav besvikelsen. Är inte så att jag är missnöjd på det stora hela utan aaa.. svårt att förklara. Och ja, det där med spinning. Vet inte om det är riktigt min kopp te ;)

Nu ska jag återgå till min underbara sambo.. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar