måndag 30 januari 2012

Ny vecka

Veckans första pass är nu avklarat och ännu en vecka är igång, med nya möjligheter! Åh, va härligt positiv jag var där.

Idag va det bröst, axlar och triceps som ja körde och när passet va slut kände jag mig riktigt trött i triceps vilket kändes skönt! Precis som de ska kännas. Någon ökning och det mesta gick bra. 

Här e min nya sportbh på bild förresten. Fantastiskt skön att ha på sig på gymmet, känns nästan som att jag inte har på mig nåt under istället för att ha andnöd som de nästan känns med en vanlig nu. Skönt med lite variation!
 
 
Nu ska jag duscha och sen blir det till att kolla på ett avsnitt av the big bang theory innan jag ska sova.. Imorgon är det studiegruppsarbete och träning som står på schemat!

Adjöken adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar