onsdag 11 januari 2012

Ons-dag

Jaha det är snart lunchtid och jag har redan tränat för idag. Ska sätta mig och göra klart arbetet som ska skickas in nu, när jag är klar med det har jag hela dagen på mig att göra annat!

Tänkte faktiskt vara duktig och snygga till i lägenheten, lite tvätt som skall in och disk m.m. 
sen tänkte jag faktiskt plocka ihop lite kläder som bara ligger, ta kort på det och lägga ut det på köp/säljsidan på facebook. Är ni med där? Finns en sida bara för uddevalla-trollhättan- vänersborg (alltså trestad) där man kan sälja och köpa allt möjligt. Sjukt bra ju, tänkte jag kanske kunde tjäna lite extrapengar där!

Benpasset gick bra idag, har fortfarande väldigt ont i benhinnorna men under passet kände jag ingenting. Bara när jag går som det gör ont!

Sitter och dricker proteinshake just nu.. Blåbärssmak = gott!

 Har jag visat mitt nya linne? älskar det! Ifrån energy fys, Dcore.

Nu ska jag sätta fart med allt jag tänkte göra idag!

1 kommentar:

  1. Ja en liten olycka ;) Satt på akuten i 6 timmar för att få reda på "att det kommer bli svullet"! haha :P
    snyggt linne! får bli en shoppingrunda här me snart :)

    SvaraRadera