onsdag 18 januari 2012

Plugg

Nu ska jag försöka att dyka ner i lite litteratur ett tag, det är verkligen det värsta med att plugga. I början av varje kurs sitter man som en zombie och bara nöter bok efter bok. Det är så fruktansvärt jobbigt att sitta och läsa o läsa, men det är bara att kämpa på. Hoppas det går bra för alla er som ska göra likadant idag!

Kul att jag hade så långa läsare igår förresten när jag länkade på ansiktsboken, det var mer än dubbla antalet mot vad jag brukar ha ;) Fick dock bara kommentar av en person, alla andra var bara o tjuvkikade!;)

2 kommentarer:

  1. Jag brukar också tjuvkika, varje dag om jag ska vara ärlig! Riktigt kul att läsa din blogg Lina! :) Kram

    SvaraRadera
  2. Va roligt att höra! alltid lika glad för kommentarerna från dig! Kram

    SvaraRadera