söndag 15 januari 2012

Slappardag

Idag har det inte blivit mycket vettigt gjort. Vi har varit på torp och veckohandlat, lagat lite mat o sånt där tråkigt. men annars har jag bara chillat. fan vilken bra helg jag haft egentligen, inte gjort nåt. Fast det har ju ryckt lite i min träningstarm. Fult uttryck för övrigt, att det rycker i tarmen. 

Har inte varit nån nyttohelg då jag syndade igår men de va jag värd. Nya tag imorgon, måndag o dags att få träna en hel vecka, lovely! Älskar mina träningspass :)

Filmen "In time" var för övrigt riktigt seg, tyckte jag. Den kommer jag nog inte att se igen, och det är ett betyg som man inte behöver säga mer om.

Köpte en ny deo idag med som ja fick tips om. Sniffat mig i armhålan flera gånger idag. mmmm... Och just nu sniffar jag i ganeshas hår, de luktar ljuvligt. Sen har han världens mjukaste hår oxå. Brukar kalla honom för det. Mjukhår. Ni vet lite som indianerna som fick olika namn i stammarna, typ springblomma eller vandrande pil-tå. Ni fattar va? Annars e ni tröga. Närå. Men ni fattar, väl?

Så om alla intressesmurfar antecknat min dag och allt som hänt i mitt liv så tackar jag för mig och säger godnatt nu. Imorgon börjar termin 4 i skolan, crääääzyyy.

Peace ouuut fuckaaaaz.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar