tisdag 10 januari 2012

Smärta

Kände redan igår kväll efter att jag flera gånger under dagen överbelastat mina benhinnor genom att gå alldeles för fort på asfalt med dåliga skor och alldeles kall i kroppen. Igår kväll efter träningen, när jag satt hemma så kände jag hur det värkte i benen men hoppades såklart att det skulle gå över idag.

Men när jag gick förut i skolan bland annat kändes det som att jag knappt kunde gå normalt eftersom det gjorde jävligt ont vissa stunder. Fan, fan fan. Inte nu, jag ska ju träna bodycombat ikväll.. Och ben imorgon. Har läst runt lite på nätet och det står bland annat att hålla benhinnorna varma är ett bra tips, så därför har jag på mig socker samt ett par overknees under mysbyxorna här hemma nu. Hoppas att det kan hjälpa något iallafall.

Där bilden visar, där har jag ont. Främre benhinneinflammation. Känns hyfsat när jag går runt här hemma i lägenheten men när jag var ute förut gjorde de ju sjukt ont. 
 Får försöka stretcha dom lite nu och hoppas på att jag kan träna ikväll... 

Ska sätta mig med mitt arbete nu och göra klart det, tänkte jag. Skönt att kunna skicka in skiten o vara klar.


Uppdatering:
Det blev lite kaffe här hemma med Elisa istället för att plugga.. nu måste jag förbereda lite inför middagen, så antagligen blir det väl inte något plugg idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar