måndag 9 januari 2012

Tröttis

Har tillbringat hela dagen i Göteborg med min goa vän Linda. Alldeles för sällan som vi ses, men alltid lika uppskattat och roligt när vi gör det! Var så skönt att åka tåg idag och slippa köra, det var helt tyst i vagnen och jag bara satt och drömde mig bort med landskapet glidandes förbi utanför fönstret. Unnade mig även en powernap på vägen hem.  Har även avverkat ett pass på gymmet, idag blev det bröst, axlar och triceps. Skittrött nu!



Det har hänt mycket under den här dagen som har fått mig att verkligen tänka till och uppskatta det jag har så otroligt mycket. jag tar inte personer för givet utan känner mig lyckligt lottad. Men jag tänker även väldigt mycket på två personer idag, ibland önskar jag att jag hade superkrafter....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar