torsdag 9 februari 2012

4:e dagen

Godmorgon på er läsare ;)

Jag har precis ätit min frukost, ett kokt ägg med fil o müsli och lite vitaminer. Som en smäck!
Jag skall sätta mig och läsa lite skolgrejs strax och efter det måste ja dra o handla lite inför middagen senare. Sen blir det träning redan 14.30 idag. Skönt att slippa den värsta ruschen som alltid är vid sluta-jobbet-tiden. 

Eftersom Pauline inte kan träna imorgon för hon ska resa bort så bestämde vi oss att köra sista passet för veckan redan idag tillsammans. Så idag blir det alltså rygg, mage och biceps. Ska bli så skönt att köra magen lite extra idag för det blev inget vidare med det i tisdags eftersom styrkelåten inte hanns med på bodycombaten (igen!!)

Men nu funderar jag på hur tusan jag skall klara TRE dagars vila? Förstår inte... Kommer ju klättra på väggarna. Nej, det får allt bli någon form av fysisk aktivitet i helgen med. Vi skulle ju fått besök av G:s pappa som bor i Tyskland fred-sönd men då han har blivit sjuk så blev det framskjutet till nästa eller nästnästa helg. Därför blev plötsligt hela min helg tom i kalendern! Konstigt, hur fort det kan vända..
(hade inte suttit fel med färska blåbär på muslin, som ja hade i somras..)
 -
 -
 -
Satt nyss och tittade på statistiken över bloggen, hur den har förändrats allt eftersom jag bloggat mer och mer.. Det enda som inte ändrats är kommentarerna.. Det är några goa som kommenterar då och då (vilket jag uppskattar) men även om man kan vara anonym så är det sällan ja får såna kommentarer.. Blir så mycket roligare att blogga när man får någon sorts respons ifrån andra sidan skärmen......

4 kommentarer:

  1. Håller med... jag får typ inte heller några kommentarer :(

    SvaraRadera
  2. Din blogg är super Lina! Jag behöver tips på vitaminer i dessa sjuk tider :P Vilka äter du??? Kram

    SvaraRadera
  3. Lite dagens outfit hade varit kul,se varje dag:)

    SvaraRadera