tisdag 7 februari 2012

Bloggtorka

Känner att jag har lite bloggtorka just nu, vet inte vad jag ska blogga om eller vad ni vill läsa om. (? åsikter mottages gärna) Känns som jag bara skriver om min träning o mitt liv i största allmänhet..
Har iallafall en bättre dag idag och eftersom vi var hos emma med studiegruppen imorse så blev det en liten promenad oxå. Gick även upp till energy fys och köpte mellanmål, torkad kyckling som är proteinrik och god! Perfekt, bra att ha med sig i väskan dessutom när man är på språng.


 Ikväll blir det body combat, love it. Alltid lika kul och energigivande. Har ni testat det?
 Jag tänkte kanske testa Zumba igen ikväll, testade det en gång för nåt år sen och höll på att fnissa ihjäl mig åt mig själv för att man står där o ser fånig ut. Men får väl ge det en chans till, Pauline säger ju att det är så himla roligt. Och jag är ju faktiskt inte sämre än att jag kan ändra mig, vem vet! Känner nog att Sh'bam inte var något klockrent för mig, vet att ja borde ge det några chanser till men har redan dömt ut det. Fan, typiskt mig att va så snabb. Men det ska kännas rätt ifrån början!

Nu ska jag försöka mig på lite läsning innan de e dags o fixa middag o massa annat mojs. Hejsvej leverpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar