tisdag 7 februari 2012

Celsius

Jag kom på att Ida frågade mig om Celsius häromdagen, varför det är så bra och vad det är som gör att man förbränner mer? Tänkte därför göra ett litet inlägg om det för er som är intresserade av att förbränna mer, annars går det bra att sluta läsa här;)



 Följande information har jag hittat ifrån http://celsiussverige.se/ så ifall ni vill läsa det själva så kollar ni in där. Jag sammanfattar lite grann det jag själv anser viktigast.


Sex studier har genomförts på Celsius. Studierna har genomförts i ackrediterade forskningscentrum i USA enligt strikt vetenskapliga metoder. Studierna har visat att en enstaka portion av Celsius i genomsnitt: *Förbränner upp till 100 kalorier eller mer per burk och ger en varaktig energistimulans*

Fem års vetenskaplig forskning och testförsök ledde till framställningen av Celsius. Celsius är laddat med vitaminer och andra naturliga ingredienser, som grönt te med EGCG, ingefära, kalcium, krom, B- och C-vitamin. De här ingredienserna gör att du stimulerar din ämnesomsättning, vilket i sin tur resulterar i en kaloriförbränning. Samtidigt får du en rejäl energistimulans, som varar länge! Celsius är mest effektiv när den kombineras med en hälsosam diet och regelbunden träning. Drick en Celsius innan du går och tränar så orkar du mer och får ut mer av din träning.

 Jag gillar Vilda bär, tycker om smaken och att den är kolsyrad. Men det finns ju som ni ser på den övre bilden flera olika smaker. Här kan ni se innehållsförteckningen om ni är intresserade av det oxå!

Vem vill inte förbränna mer när man tränar, och orka mer? I love this dryck, bra effekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar