torsdag 9 februari 2012

Fördelar och nackdelar

Det finns så många fördelar med att träna regelbundet som jag gör. Bland annat så är jag piggare, jag mår bättre, känner mig hälsosammare, är friskare (bättre immunförsvar), mår bättre med min egen kropp och ser små små framsteg allt eftersom. En läskig sak idag som jag upptäckte var när jag körde skivstångscurl, två STORA (för att vara på mig) ådror som sträckte sig ifrån underarmen och upp på biceps.. Börjar med andra ord få bra muskelkontakt och tryck i musklerna! Känns bra. En sak som jag däremot inte gillar med styrketräningen är vad det gör med mina annars så små oskyldiga händer.. Ja, ni ser ju på bilden själva, det är ju allt annat än snyggt! Men vill man bli fin får man lida pin, eller? ;)





Detta är ett gammalt klipp när jag kör skivstångscurl, ifall ni undrade vad det är!
Filmade ett par övningar och lade upp på bloggen, men då ja inte fick ngn större respons så blev det inte så mkt mer med det! Tyvärr är det kass kvalite :/

Tack för kommentarerna förresten! Jag ska absolut göra ett inlägg om vitaminer, blir nog imorgon! Och dagens outfit, det ska jag lägga till ytterligare! Som sagt, saknar ni något eller vill att ja bloggar om nåt så lägg en kommentar bara!

Nu ska jag äta korvgryta och sen ska jag dra hem till Pauline och se på Biggest loser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar