måndag 6 februari 2012

Hisschakt

Pallrade mig till gymmet och genomförde passet väl godkänt trots min magont och all annan skit, känns bra nu efteråt. Ska lägga mig i sängen och kolla på nån serie nu innan vi ska sova och äta lite kvällsmat. Smoothie, som vi äter varje kväll. Jättegott, men jag har fått information om att inte alla känner samma. Jag e väl van ;)

 Såhär gör jag: Ta en avocado och släng ner i blendern ihop med ett rått ägg, turkisk yoghurt och valfria frusna bär, oftast blir det hallon/blåbär för min del. Blanda och drick! (Vill du ha det lite sötare kan du hälla i lite honung) God och NYTTIG kvällsmat!

Nu blir det serie och sova! Tjingeling!


(förresten, rubriken hade ingenting med nånting att göra, kom inte på nåt o skriva bara)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar