tisdag 14 februari 2012

Hjärtdag

 Ja igår var det ju alla hjärtans dag. Tycker väl att dagen i sig är mysig och bra då många kanske tar tillfället i akt att berätta för sin omgivning vad dom verkligen känner inombords men egentligen är det ju bara en dag då försäljare tjänar lite extra, speciellt blomsterhandlarna och restaurangerna.. Jag försöker dock att berätta hur jag känner för dom i min omgivning alla dagar, även om de e nåt man såklart alltid kan bättra sig med!

Iallafall så köpte JAG tre röda rosor till min drömprins ( första gången jag gav honom blommor). Vi firade halva kvällen med att vara på gymmet samtidigt och när vi kom hem åt vi middag och lyxade med lite Chokladpudding. Vår kärlek! ;) Dock hade jag en riktigt jobbig kväll med huvudvärk och illamående så jag åt inte så mycket.. Var en tuff dag igår på många vis och det märkte jag senare på kvällen. Var väl inte världens mest romantiska flickvän men jag älskar honom alla dagar i veckan alla dagar om året så jag tror han hade överseende med det.





Nu ska jag iväg och jobba, lagerinventering!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar