måndag 6 februari 2012

Kass dag

Har vart en riktigt kass dag idag. Jag har lite lätt huvudvärk (idag oxå för 3:e dagen), värsta mensvärken som gör sjuuukt ont i min mage och är allmänt trött o grinig, faktiskt. Varit i skolan på föreläsning hela dagen så det är väl därför jag e så trött. Men en bra sak som hände förut i skolan var att jag fick reda på att mitt arbete som ja gjorde i förra kursen blev godkänt och därmed klarade jag den kursen! Wiiie, känns bra!

Idag är en sån där dag när jag känner för att skita i träningen eftersom ja mår rätt kasst, men jag vet att om ja skulle göra de skulle jag må ännu sämre! Bara att bita i det sura äpplet och pallra mig till gymmet. Tänker då inte sitta hemma och bli fet (ursäkta uttrycket). Sjukt sug efter nåt onyttigt idag och bara det är en anledning att inte hålla mig här hemma då jag vet att vi har massa gott i skafferiet. En paket ballerina står på bänken med, jävla terror alltså. 

Sen är det ju bättre att röra på sig när man har mensvärk, sägs det. Satte precis på lite bra träningsmusik nu för att få mig själv i tränings"mood". 
Det va nog allt jag ville säga för tillfället.

Peace!

2 kommentarer: