fredag 10 februari 2012

Loreen

Suttit och kollat på QX gaygalan ikväll och jag blev återigen påmind om hur fantastisk Loreen är. Vilken sångerska! My heart is refusing me är så otroligt bra och hon fick även pris för årets låt med den, helt rätt val! Jag har gillar Loreen ända sen hon var med i Idol för hur många år sen som helst... Tänkte jag skulle dela med mig av en version av Vill ha dig som hon gjorde under Idol, och då hittade jag den här låten oxå! Här kommer ett Loreen maraton!! :)


If i ain't got you

Tyvärr hittade jag inte 'vill ha dig' på youtube men den finns på spotify.. Tycker egentligen inte den här låten är så bra men ja gillar hennes version! (ifrån 2004 under idol)

My heart is refusing me LIVE version! Älskar den fortfarande trots att den är snart ett år gammal....

Sober är också en bra låt, och hur bra e hon inte live? Inte många artister som kan leverera sådär... Hon träffar mig rakt i hjärtat... Sån inlevelse när hon sjunger, gillar det så starkt!

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar