onsdag 1 februari 2012

Lövely

Igår körde jag och pauline först ben+vader och eftersom Ida inte var med så hann vi klämma in ett par benövningar till innan cirkeln började, lite insida lår och rumpa. Sånt som man vill forma till det bättre helt enkelt ;) 

Sen körde vi cirkelträning i 45 minuter och när det var färdigt var även jag färdig! När jag stod i duschen efteråt blev ja trött när ja schamponerade håret och när ja borstade håret fick jag pausa för att ja inte orkade hålla uppe armarna! Totalt helt slut, men vilken underbar känsla!! känner mig trött i kroppen idag oxå, vilodag som gäller idag men känner mig aningen rastlös av den vetskapen.. Får väl se hur jag ska klara detta!

Nu ska jag läsa lite anteckningar och så vidare... Förutom plugg idag så ska jag tvätta tänkte jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar