onsdag 15 februari 2012

Onsdaaaag

Igår hade jag fullt upp precis heela dagen! Först inventerade jag i stort sett hela lagret på jobbet, sen va jag tvungen att berätta lite nyheter för en nära vän så jag drog hem till henne, sen snabbt hem och bädda ner min sjuka, febriga sambo i soffan och göra lite te, sen drog jag till gymmet, när jag kom hem från gymmet lagade jag middag och efter det bäddade jag ner en ÄNNU varmare sambo i sängen. Har sovit oootroligt dåligt inatt då han haft feberyra stackaren :(
Idag kommer det att bli ungefär samma tempo. Om 20 minuter ska jag hämta upp Emma och åka och träffa studiegruppen och få lite gjort där, sen ska jag hem och pyssla om sjuklingen och försöka plugga lite grann, och sen ska syrran hämta upp mig och vi ska till Munkedal där vi ska på nåt som dom kallar för "symöte". Haha, jösses nu blev jag plötsligt 15 år äldre för att citera vad Ida sa igår ;)



Min dagens igår: Stövlar Dinsko, Byxor "boyfriend cut" GinaTricot, Blå tröja samt svart kofta Indiska, sjal Indiska. Körde lite laid-back stil som ni ser ;)

1 kommentar:

  1. Hoppas tantkalaset var roligt ;). Lärde du dig att sticka? Hihi <3

    SvaraRadera