söndag 26 februari 2012

Soft

Jag har haft en fantastiskt slapp helg och bara tagit hela helgen som den kommit.. Spenderade nästan 3 timmar på gymmet i fredag, så fredagsmyset blev lite kortare än tänkt, men jag och pauline hade det mysigt iallafall! :) Hunnit tvätta och dammsuga min bil i det fina vårvädret i helgen,  bara en sån sak! Igår va vi på torp och handlade lite inför veckan, hittade då denna lilla påse som man slänger ner i potatismoset.. REKOMMENDERAS! Sjukt gott, kommer jag verkligen att prova fler gånger! Fanns massa små påsar av olika slag som Tina Nordström är grundare till som  ni ser. Typ 10 spänn tror jag en påse kostade :)


 Vi avslutade kvällen igår med att titta på film, minns inte va den hette nu.. Men den va helt godkänd iallafall! Gjorde även lite söndagmys igår med fruktsallad och vaniljkesella till.. jösses va god den kesellan är!! Lööve it! Nu ska jag plugga en liten stund innan jag ska göra mig iordning för skolan i eftermiddag! Tjingeling....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar