fredag 24 februari 2012

Underbart väder!

Vilket fantastiskt väder det är idag! Åh, underbart det känns att våren närmar sig. 
Idag har jag pluggat hela förmiddagen, känner mig relativt klar inför seminariet vi ska ha på onsdag, bara lite finlir kvar men det tar jag på tisdag!
Nu ska jag bege mig till gymmet alldeles strax, jag och Pauline ska köra idag: rygg/mage och axlar! Tänkte få till ngt kort på gymmet idag, får se om jag lyckas! Sen tänkte vi eventuellt göra ett kroppstest på gymmet för de har vi hört att man ska kunna.

Sen ska jag hem o göra hemmagjorda hamburgare med min kära och efter det drar jag upp till Pauline på lite fredagsmys! <3 Blir nog en riktigt bra fredag detta känner jag. Ganska bra humör oxå, och så har jag en riktig träningslust!! Det gillar jag.


Köpte förresten nya träningsbrallor igår, ska se om ja kan få till nåt kort på dom!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar