söndag 12 februari 2012

Weekend

Min helg har varit lugn, skön och väldigt mycket kärlek! I fredags bjöd min sambo ut mig på middag, satt och pratade och hade det hur mysigt som helst. Och igår (lördag) så var jag på torp med mamma, syster och den söta tjejen på bilden längst ner <3 på dagen och på kvällen blev jag bjuden på Bio, Hamilton i nationens intresse. Bra kille jag har! Idag har jag umgåtts med min kära oxå och vi har varit på fika hos min bästa vän och hennes sambo Niklas som fyllde år igår. Det bjöds till och med på tårta, muuums! ;) Med andra ord har jag haft en bra helg, synd att helgen alltid går så fort bara!! Tack till alla som gjorde min helg så bra :)



Precis innan jag tog kortet frågade jag henne vart hon körde nånstans? "Hem till Lina" svarade sötnosen då :) Satt och diggade till musiken och rattade, haha så söt.
Fick dessutom supermysiga, gosiga kramar en lång lång stund vilket inte är så vanligt numera och dom kommer jag leva på länge!
  <3

1 kommentar: