fredag 16 mars 2012

Äntligen ledig helg

Ja det ska bli så otroligt skönt med en ledig helg! Har varit väldigt trött det senaste, känns som att det är något som ska göras och hinnas med hela tiden.. e väl så vuxenlivet är men vissa gånger känns det mer än andra ;)
Igår hade jag vilodag vilket var skönt och välbehövligt, idag e det träning. Så igår efter skolan gick jag direkt hem till min arbetskompis Jennie som har fått en liten Viktor för drygt en månad sen, han var så hiimla söt! Åh, blir så otroligt bebissjuk när jag ser lyckan i andras ögon. Vill också!
Iallafall, efter det så fortsatte jag min vandringsfärd i trollhättan till min älskade storasyster, där väntade det god mat och symöte! Jag har börjat virka på en babyfilt.. vad hände där? De e tur att jag har några år på mig att bli färdig, ha ha ha. Det är INTE terapi för mig, hehe. Var en väldigt trevlig kväll med många skratt och diskussioner om dagens ungdom (vilket menades 90-taliserna) ;)

Nu ska jag hämta upp studiegruppen och åka på föreläsning, tjingeling!!



 Soft fredagsmysik.... Peace in liberia - Alpa Blondy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar