tisdag 13 mars 2012

Jäkligt segt

Dagen började med ett mail ifrån kursledaren i den förra kursen som ställde till med massa trubbel i mitt lilla huvud, hade precis börjat släppa allt och så drogs det upp. Det har blivit fel i kursens utformning ifrån första början och hur man än vrider och vänder på allt nu så blir det fel. De leder ju såklart till många irriterade studenter... Inte så kul. Den förra kursen har inte alls varit bra för mig, mår faktiskt väldigt dåligt och det påverkar även mitt privata liv. Väldigt trött och omotiverad bland annat..

Har iallafall hunnit läsa lite grann idag, strukturera och skriva in schemat i kalendern. Ett steg i rätt riktning. Ikväll blir det handleder och body combat endast, känner inte att jag orkar med två pass idag. Ska till och med försöka fixa middan innan träningen så jag bara kan slappa efteråt. Blir korv stroganoff med ris idag! Simpelt men gott!


Hade mer än gärna bakat något idag, och sedan ätit det såklart.. men ska jag nån jävla gång komma framåt mot mitt mål får jag inte.... 1-dag-i-veckan-regeln som gäller, och egentligen skulle jag inte haft den heller men nån gång måste man ju få äta det man tycker är extra gott..

3 kommentarer:

  1. Ja herregud vilken soppa.. Vart ska denna kurs sluta egentligen?? Jag har faktiskt valt att inte bry mig. Och det hör då verkligen inte till vanligheterna! Jag brukar vara extremt nojjig och ha svårt för att släppa saker och ting. Men i detta fall orkar jag faktiskt inte.. Det löser sig alltid, eller hur? Haha, jag försöker intala mig det i alla fall :-D

    Hur ska du göra? Kommer du göra om fråga 1?

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är verkligen en bra fråga.. Jag brukar vara tvärtom, tänker alltid "de löser sig, ingen idé att oroa sig" men just den här kursen har stressat upp mig vilket har gjort att ja triggat igång mig själv mer o mer, tyvärr ;/
      Nej jag tänker inte göra om fråga ett, tycker inte att det känns rättvist att göra det i efterhand.. vill ha mitt beslut på samma villkor som alla andra! får hellre bli omtenta känner jag...

      Radera
    2. hur ska du göra förresten? :) Kram!

      Radera