söndag 18 mars 2012

Träning

Halloj!
Helgen har varit helt fantastisk men som vanligt så går den så himla fort! :/ Idag har jag och Ganesha varit hemma hos min mamma och pappa på lite kusinträff, väldigt trevligt med massor med god mat dessutom. Pajer av alla slag och goda efterrätter. Åh, blir så fruktansvärt bebissjuk när jag är i närheten av mina syskonbarn, vill oxå haaa... Har drömt flera gånger det senaste att vi haft barn, jag och hjärtat. Sötaste ungen ever oxå, såklart. Men men, bara att hålla ut ;) Vi har varit hemma en liten stund nu, ska snart göra lite pannkakor till kvällsmat, och så blir det nog någon film innan det är dags att få lite skönhetssömn.



 Längtar till gymmet imorgon, har inte varit en nyttig helg så det ska bli skönt att få köra järnet och förbränna lite! Får försöka ge lite extra imorgon ;)

Nu ska jag ta och kolla lite bloggar och chilla... Någon som har bra bloggtips förresten? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar