tisdag 19 juni 2012

Supertrött

Idag va de riktigt tufft att ta sig till gymmet, trots att det var en ny release på bodycombat och allt! Fruktansvärt trött när jag kom hem från jobbet men som bilden nedanför här visar så va det bara att ta på sig skorna och gå till gymmet, inte tänka på hur trött jag var.
Tog mig igenom passet, de va tufft men alltid lika roligt att köra nya pass. Fick till och med endorfinkickar, som jag saknat dom!! Tumme upp för det.



Förutom midsommar så blir det inga onyttigheter för min del ända fram tills semestern, är snart bara tre veckor kvar så det ska jag nog överleva ;) När jag har semester däremot, då ska jag unna mig godsaker såklart! Bilden ni ser här under är min motivationsbild som sitter på mitt kylskåp, den ska hjälpa mig att försöka fokusera. Vilken mage hon har va!!? Så jävla snygg.. Sjukt svårt att fokusera när man är hungrig bara, men det ska gå! Nu måste jag laga middag, sen är det dusch och gonatt som gäller.. Bye bye
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar