onsdag 12 september 2012

Trött

Hemma och pluggar idag. Har gjort varenda dag denna veckan, förutom att vi sågs med studiegruppen en liten sväng igår morse. JAG BLIR TOKIG PÅ ALL LÄSNING!! Det är egentligen inte det att jag tycker det är tråkigt för jag är ju intresserad, men det blir så jävla långtråkigt att bara läsa och läsa.. Och jag blir så trött! Allting känns jobbigt typ. Fy så negativ jag är nu ;) Men sen är det sjukt mycket som ska göras i den här kursen och vi ska knappt vara i skolan så jag stressar ju upp mig oxå. Någon mer som känner igen sig?


Igår drog jag upp till Pauline och käkade lunch, alltid kul att få ett litet avbrott i läsandet och äta måste man ju göra.. Så efter vi hade ätit upp så drog vi till Blomsterlandet en sväng, lite miljöombyte och vi behövde båda lite nya fina växter! Såhär blev det hos mig iallafall, plus en blomma på köksbordet men den tog ja inte kort på. NU: kaffe.


Före..
Efter :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar