onsdag 31 oktober 2012

Är det sant?

Är det verkligen sant? Är jag klar med kartläggningen? Ja det är faktiskt sant! Jag ska bara läsa igenom den och kolla över stavning och sånt, sen ska den skickas in. Men det gör jag nog imorgon eller så. Det känns så otroligt skönt!

Jag och Pauline har varit hemma hos mig och pluggat både igår och idag. Visst blir det att man snackar lite då och då men vi har ändå fått mycket gjort och det är huvudsaken. Dessutom betydligt roligare att ha någon i samma sits att pusta med och ställa frågor till ibland när man snöar in på något ;) Sen kan jag ju tycka att hela uppgiften borde varit en gruppuppgift eftersom man aldrig gör en kartläggning ensam på en förskola, det gör man tillsammans i arbetslaget. Men men, det får ja väl ta upp i kursvärderingen..


 

Så, nu ska jag alldeles strax göra lite middag, men först blir det en frukstund! Älskar verkligen clementiner just nu, skulle kunna äta hur många som helst per dag.. 

Sen blir det träning, rygg, ben och triceps. Lööövely.


Och ikväll blir det Grey's Anatomy, som varje onsdag ;)
Tjingeling!

3 kommentarer:

  1. Gött :-) Grattis!!!
    Men du.. Greys?? Var? När? Hur? Inte på tv varje onsdag va?? Kan jag knappast ha missat... Eller...?

    SvaraRadera
  2. Tack! E du med klar eller? :)
    Men va... skojar du med mig nu?? då har du bannemej missat det stort!! Det har säkert varit 4-5 avsnitt nu iallafall.. ååååh så många saker du har missat! ;) Inte bra :(

    SvaraRadera
  3. Grymt jobbat Lina! Nu håller vi tummarna för att vi gjort ett bra jobb! :D kram

    SvaraRadera