tisdag 23 oktober 2012

Klockan är sju...

... Det här är ekot. ekot....

Gick upp med G idag, klockan sex. Varför? Har egentligen inte en jävla aning! Blev bara lite stressad igår av att jag knappt gjorde något vettigt alls på hela dagen så jag ville väl kompensera det idag antar jag. Konstig tanke, såhär i efterhand. Men nu e jag ju redan uppe så de e väl bara att äta frukost och sen sätta fart med dagens bestyr. Plugg, städ och lite annat ska hinnas med hade jag tänkt! Får väl se vad som blir gjort ;)

Vet inte riktigt vad jag ska blogga om idag, har nog inget intressant att skriva om. Bara sånt här onödigt om vad jag ska göra idag och de är ju inte speciellt intressant för er att läsa.. 

Får se om jag kommer på nåt att skriva om under dagen, tipsa gärna om ni kommer på ngt.


Tjingeling, dags för dagens godaste mål: frukost!!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar