måndag 15 oktober 2012

Måndag

Ny vecka nya möjligheter!
Har varit i skolan idag på ett seminarium, hoppas att jag blev godkänd och ännu en sak man kan bocka från listan.. Det börjar närma sig slutet på den här kursen, bara det tuffaste kvar som ska lösas.. Två stora arbeten! Hej och hå ;)

Idag är det träning igen som står på schemat: bröst/axlar och biceps, plus sida mage. Älskar måndagspasset, det är riktigt skönt! Helgen blev riktigt onyttig, och lite orutinerad vilket inte är så bra. Blev både lite popcorn, smörgåsar, chokladbollar och tårta! Vilket kändes igår på combaten för det var riktigt jäkla jobbigt vissa stunder och jag flåsade som en annan dåre ;) Helt otroligt vad kroppen är beroende av schysst mat med jämna mellanrum!

Nu ska jag ta och kolla lite på en skoluppgift och sen måste jag leta recept, eftersom min kära sambo köpt kycklinglår istället för kycklingfilé som jag trodde att det var.. Inte uppskattat! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar