tisdag 23 oktober 2012

Tisdag

Passade på att unna mig lite sovmorgon imorse eftersom jag sov fruktansvärt dåligt igår natt och inte har superstressig dag med plugg idag, så jag gick upp kl 8 ;)
Va på mitt första kartläggningsbesök igår, får se om jag behöver göra något mer besök eller om jag har tillräckligt material som det är. Vår lärare tyckte iallafall att arbetet skulle vila lite efter kartläggningen innan man gav sig på det, så det ska jag göra idag. Min enda skolrelaterade uppgift idag är att läsa igenom min reflektionsjournal en sista gång innan jag skickar in den. Så himla härligt! Då är det kartläggningen kvar i  den här kursen som ska göras, enbart.

Sen finns de såklart lite fix här hemma att göra ändå, bland annat så har vi ingen middag planerat så jag måste till affären och köpa nåt. Har en sjukt härlig träningsvärk idag!
Vi har kommit på att vi mesar allt för mycket på gymmet, rutintränar som det så vackert heter. Så igår tror jag vi ökade på alla övningar utom en och det gick skitbra, även om armarna skakade efteråt.
Vi avslutade dessutom träningspasset med 50 burpees var, första gången vi gjorde det och pulsen gick i princip upp direkt!


Ikväll står bodycombat på schemat, som vanligt lika roligt och jobbigt! Bara att köra på ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar