onsdag 10 oktober 2012

Träningsvärk


Fasligt vilken förhöjd aktivitet det har blivit på min blogg dom senaste dagarna, kan verkligen inte förstå varför ;) Det finns många nyfikna på min facebook tror jag, haha.
Brukar ha runt 30-40 besökare som kollar bloggen per dag och nu har det varit 100-110 de senaste två dagarna, så det märks ganska tydligt!!

Håller iallafall fortfarande på och grubblar, ifall ni har undrat över det ;)

Förmiddagen idag tillbringade jag med studiegruppskompisarna, många givande diskussioner som vanligt! Så kloka så ;)

Över till lite träningssnack: Har en sjuk träningsvärk idag, hade det redan igår ifrån måndagens pass men nu är det nog utökat lite ytterligare ifrån combaten igår. Varje gång jag ska ta av/på mig något på överkroppen så pustar jag en smula för att de gör så ont i både boobs och biceps och axlar! Så vad är bättre än att skaffa lite MER träningsvärk, tänker jag? ;) Idag är det benen, ryggen och triceps som ska pinas! Can't wait.


Har kommit in i nån sorts flow när det kommer till kosten med, tror att jag ligger på underskott (vet inte exakt eftersom jag inte väger maten) så det ska bli kul att göra ett nytt test om några dagar, hoppas på att fettprocenten har minskat igen.. Återstår att se! Har bestämt mig för att göra ett test/månad för att se utvecklingen..

Nu ska jag ta och spana in lite träningskläder på nätet, so long!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar