fredag 23 november 2012

Fredag

Äntligen fredag! Har varit en riktigt stressig vecka, samtidigt som den har bjudit på mycket roligt! Sitter nu och försöker skriva undan så mycket skolarbete som det bara går så jag kan koppla av i helgen och njuta av en välförtjänt ledighet! Gick upp redan 6.30 för att slippa ägna hela dagen åt skola. Men jag ligger bra till, faktiskt! Är som mest effektiv på förmiddagen.

Gick bra igår att köra två låtar på passet, va så kul! Tror inte att jag gjorde några större fel iallafall. Det enda som jag märker är ju hur jag "testar" att säga olika saker och ibland tycker iallafall jag själv efteråt att de låter lite dumt ;) Men det blir väl bättre! På måndag är det dags igen, då ska jag försöka mig på (och såklart genomföra) fyra stycken låtar! Ökning med 100%. Lika bra att köra på så jag kan filma så snart som möjligt :p Ska ju ändå klara att genomföra hela passet så de e ju bra att jag kan öka lite stegvis så man hinner med.

Ska fortsätta med skolarbetet ett par timmar till, sen ska jag plocka upp och snygga till det lite här hemma eftersom G ska ha spelkväll med en polare hos oss idag och i helgen får jag finbesök av en underbar vän och hennes lille son.
Ikväll efter träningen ska jag dra hem till bästis och ha myskväll, blir knäckig rabarberpaj med vaniljsås till fredagsmyset ;)

Tjing tjong ding och dong!

(gammal bild)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar