onsdag 28 november 2012

Onsdag

Godmorgon på er!
Torsdag idag redan, plötsligt går veckan fort igen, snart helg :) Skulle ha varit i skolan idag hela dagen på seminarier men lärarens familj hade drabbats av magsjuka så därför blev det inställt! Får vara hemma och läsa lite istället då helt enkelt. Har unnat mig en god frukost i soffan framför Jims värld och jag sitter fortfarande i morgonrocken och tar det lugnt.

Igår var jag oxå hemma och pluggade på förmiddagen, sen började det klia i mina fingrar efter att få sätta upp julgardiner och ljusstakar mm. Så det är gjort nu! Skulle gjort det imorgon egentligen men nu blev det igår :) Är jättemysigt här hemma nu <3 Ska se om ja kan få till några kort under dagen kanske. Har inte tänt adventsljusstakarna- och julstjärnorna ännu, det kommer jag göra först på lördag när det är 1 december.

Efter att jag pyntat hemma så blev det en långfika på stan med en bästis, väldigt efterlängtat och timmarna bara flög förbi. Sen va det bara hem och laga middag och sen iväg för att köra ben och vader på gymmet! Jäklar va det e jobbigt alltså, mjölksyran är ett faktum mot slutet av passet.
Sen bestämde jag mig för att gå igenom hela bodycombat passet ensam i en ledig sal där, då jag känner att jag behöver kunna det snart. Och det kunde jag! Helt förvånad själv :) Såklart några små missar men inget enormt iallafall. Klapp på axeln!

Ikväll ska jag och Sandra dela på passet, så vi kör hälften var! Ska bli väldigt kul :)
Bjuder på två bilder ifrån gårdagen:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar