onsdag 21 november 2012

Övning

Ja det sägs ju att övning ger färdighet.. Och just nu i mitt liv håller jag på att öva och öva för att till slut bli en färdigutbildad gruppinstruktör. Jag har tagit mig igenom den första delen utav två..

I måndags körde jag min första låt på gymmet, alltså dagen efter utbildningen, och imorgon blir det två låtar. Det ska bli så nervöst, kul och spännande! Vilken känsla det är att stå där fram, känner hur jag förändras som person.

Ett kort på mig ifrån igår när vi övade, Jag, Sandra och Pauline :)

Nu ska jag bara njuta av kvällen efter ett grymt benpass!

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. haha, vet inte om jag ska svara tack på det? :p

      Radera
  2. Haha! Det var i alla fall menat som en komplimang :-P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ok men då tackar jag! Sötnos där!! ;) <3

      Radera