tisdag 6 november 2012

Tröttis

Sitter och är som en zombie framför datorn just nu ungefär. Borde duscha. "Jag ska bara", som Alfons Åberg brukar säga.

I förmiddags var jag i skolan och gjorde en opponering på kartläggningen som vi gjort, blev godkänd på den. Nu är det bara min kartläggning som ska finslipas (ska göras imorgon) och sen skickas in senast på fredag och hålla tummarna för att den blir godkänd. Inte så kul att behöva komplettera så jag hoppas jag slipper.

Sen nu på eftermiddan/kvällen har jag tillbringat ungefär 3 timmar på gymmet. Hehe.
Vad ska man säga?
Eftersom jag är på westcoast nu och det är mycket nytt för att man ska hitta nya maskiner, man ska hitta rätt vikter i gymmet osv så tar allting längre tid.
Sen gick det väl åt en bra stund bara till att prata och lite annat.


Här kommer några bilder ifrån min instagram som jag lade upp under helgen.
Apropå det så åt jag bara upp halva godiset jag köpte i helgen, va skitnöjd över att jag inte åt upp allt. Köpte ändå inte så mycket (det som ni ser på det andra kortet är det jag köpte) men i måndags när jag höll på att bryta ihop över plugget och uppgifterna så åt jag upp resten. Damn it. Jaja, bara att släppa det, jag tränar ändå så mycket just nu.

Här kommer bilderna, nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det till att sussa sött med min älskade bredvid mig.

Halloweentema på bordet...

 
Det var gott.. Mmmm, blir sugen på godis nu igen.

Jag och den som betyder allt för mig. Tack för att du är du. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar