tisdag 18 december 2012

Dålig update

Sorry för min dåliga uppdatering just nu, men lusten att blogga finns inte där, sen när det inte blir någon större respons på bloggen (antagligen pga mina tråkiga inlägg) så försvinner lusten ytterligare. Om ni vill att jag ska skriva om något speciellt så skriv i ngt inlägg, annars så bloggar jag så fort lusten faller på helt enkelt.

Just nu är det fullt upp, snart julledighet som tur är. En skoldag kvar (troligtvis) och imorgon ska jag läsa igenom ett arbete innan jag ska skicka in det.
 
Träningen rullar på, körde ett pass igår igen men det gick faktiskt sådär. Men dåliga dagar har väl alla, antar jag! Försöker hålla igen på godsakerna nu den här veckan eftersom jag slarvade aaaalldeles för mycket förra veckan (skämmigt) och jag gärna vill unna mig under julen. Jobbigt som tusan är det, när de finns massa gott hemma.. Men JAG bestämmer över mitt begär, så är det bara!! Några dagar till iallafall ;) Har velat unna mig pepparkakor och lussebullar i lagom mängd nu under december, nån gång ibland får man släppa lite på tyglarna. När julen är över är det tillbaka till en unnardag/vecka!
 

Julklapparna är i stort sett klara, längtar väldigt mycket tills på söndag då jag ska träffa hela familjen och alla våra traditioner som vi har. Den 23:e är nog heligare än själva julafton för mig. Mys mys. Älskar våran julgran i lägenheten även iår, så otroligt mysigt att komma upp  på morgonen och se ljuset ifrån granen och känna doften. Love it!

Nu ska jag äta lite middag och sen blir det träning. Tjing tjong ballong


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar