måndag 10 december 2012

Helgen

Helgen har varit helt underbar. Mys med min kärlek på fredag kväll, bakade vörtbröd själv och så griljerade jag en julskinka. Vilken kvällsmat!
Och i lördags va vi på kalas för att fira min storasyster som fyllt 32 år, kolla på bilden nedanför vilken snygg smörgåstårta hon gjorde till oss. GOD va den oxå! Och sen på kvällen i lördags va jag på julbord med mina arbetskompisar på Indiska. Trevligt sällskap och god mat, mer kan man inte önska!

Igår (söndag) blev det en tur till torp med sambo för att fixa lite julklappar, nu har jag inte så många kvar. Skönt. Sen va ja tvungen att dra till gymmet och köra igenom passet en gång igår kväll, för idag är det dags för min premiär, ska leda hela passet själv :) Jättenervös, på ett bra sätt! Här kommer tre bilder ifrån helgen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar