torsdag 6 december 2012

Onsdag

Vilket snökaos vi har fått! Hoppas verkligen att väderleksrapporten har fel och att det inte försvinner på måndag, tycker det kunde få vara såhär nu. Solen skiner och det har slutat snöa, nu är det bara fiiiint :)

Tog mig ut en sväng på stan igår för att fixa ytterligare ett par julklappar, har inte jättemånga kvar att ordna nu faktiskt. Skönt! Såhär såg en liten del av min dag ut igår:








 Vi körde ben igår på gymmet, och ska börja med benpressen. 
LITE VIKTER NÅGON LÄMNAT PÅ MASKINEN DÅ!! 
Fy fan, alltså jag tycker det är så dåligt. Om man nu är så himla stor och tuff och stark att man lyfter typ 400-500 kg så kan man väl för fan ta bort efter sig oxå? Lata jävlar är vad det är tycker jag, och framför allt riktigt respektlöst emot andra som tränar. Visst om man lämnar ett par vikter på varje sida men seriöst, detta är inte okej. Jag är ju själv där för att träna inte för att plocka bort efter andra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar