onsdag 5 december 2012

Tisdag

Tisdag idag, har hemmaplugg idag.
Har suttit och grejat lite med julklappar på morgonen, förberett och kollat vad som finns kvar att köpa osv. Det svåraste är ju alltid att hitta något att köpa till min sambo, men jag tror att det börjar klarna.. Kan inte skriva det här för ibland är han inne och läser på min blogg. ;)

 Och jag sitter och njuter av min första kopp kaffe sen i lördags, ljuvligt asså!
Eftersom jag varit magsjuk och jag inte riktigt vart helt hundra sen dess har ja inte velat störa magen ännu mer med kaffe, med idag känner jag mig ännu ett steg närmre mitt vanliga jag så därför kände jag att kaffe var tillåtet :) Eftersom jag känner att jag börjar få tillbaks energin så blir det träning ikväll, nu klarar jag inte mer vila! TVÅ dagar var mer än nog, haha! Iallafall när jag vet att Pauline tränar men inte jag. Annars har det faktiskt vart lite skönt att bara varva ner, känner att det varit väldigt mycket det senaste. Ska köra ben+ vader och sen ska jag köra igenom hela bodycombat-passet hade jag tänkt, lika bra att köra på väl med dubbelpass, hehe. Vill kunna filma så snart som möjligt så man kan gå på nästa pass, längtar riktigt nu! En ny utmaning :)


Mitt goda kaffe för en stund sen, numera i magen.. (och en pepparkaka, ibland får man släppa på reglerna lite)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar