torsdag 31 januari 2013

Ben

Nu kanske ni undrar varför ja har tagit ett kort på mina fötter? För jag ville visa er mina nyinköpta träningssockar, såklart!! ;) Köpte 3-pack på h&m, kornblå,korall & neongul. Mycket nöjd med dom faktiskt! Andas bra, är som små lufthål på ovansidan..




Köttade benen och vaderna igår på gymmet, jävlar va trött jag va när jag kom hem ifrån ca 3 timmar på gymmet (blev combat oxå). Orkade nästan inte stå upp. Duschade, gjorde i ordning kvällsmaten som var kesella med apelsinklyftor och vaniljpulver (fruktansvärt gott, rekommenderas) och sen placerade jag rumpan i sängen för resten av den lilla kväll som fanns kvar. Nedan en bild på mitt ben, börjar få till en "böj" på utsidan låret. Känns bra :)

Nu ska jag dyka ner i skolböckerna lite grann, får se hur länge jag klarar mej innan jag behöver en kaffepaus ;) Klockan är 9.17 det är är ekot-ot-ot.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar