söndag 20 januari 2013

Bra dag

Igår hade ja en jättetrevlig dag med pappa, bäst e han. Jag förlorade 2 av 3 serier men vad gör det om 100 år?!
Kvällen igår avslutades med filmen " a beautiful mind" med Russell Crowe och en goood frukttallrik med apelsin, ananas och blåbär! Mums va gott det va, frukt är underskattat.

Kom upp imorse till ett uppdukat frukosbord, pluspoäng till min sambo! ;) Men nu blir det lite fix, handla lite, städa upp hemma och lite träning.
Hur tillbringar ni eran söndag? :)

3 kommentarer:

  1. Ca 3 timmar på gymmet, pumpade armar, ordentlig uppvärmning med rörelseövningar, avslutade med rehabiliteringsövningar för core...Min rygg du vet! Nu ligger jag helt slut i soffan;)
    Har absolut inget att klaga på:)))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jäklar va härligt de låter!! Och såklart du ska ligga på soffan efter ett sånt pass. Helt välförtjänt tycker jag! ;)

      Radera
  2. Ser ut och låter som en alldeles ljuvlig dag med pappa! :) Inte var dag man har sån egentid med honom. Bowlingresultat spelar väl mindre roll i sammanhanget. Kram på dig

    SvaraRadera