onsdag 2 januari 2013

Det nya året, 2013

Ja vart ska man börja, julen har varit toppen och jag njuter för fullt av min ledighet.
Det nya året firade vi in hemma hos min närmsta vän och hennes sambo i deras hus. Åh så vuxna vi börjar bli ;)


Iallafall, det va en jättekul kväll med många skratt och minnesvärda stunder. Lägger in några bilder ifrån kvällen oxå.

Men nu är det dags att blicka framåt. Nytt år, och nya möjligheter med det. Detta är mitt sista år på högskolan, sen har jag uppnått ett stort mål i mitt liv! Ska kämpa på under det sista året och ta mig igenom det antagligen tuffaste året. Jag kommer oxå under det kommande året kunna kalla mig instruktör på riktigt eftersom ja hoppas få min licens, och jag kommer att få ha ett pass/vecka. Jag ska kämpa på med nya mål inom min träning, mer specifikt vad det innebär vet jag inte riktigt ännu! Många andra härliga saker kommer att hända det kommande året det är jag säker på.

Vad minns jag ifrån 2012 då? Det sämsta är utan tvekan att jag förlorade min farmor, saknar henne otroligt mycket och tänker på henne nästan varje dag ännu. På andra plats kommer förlusten av morfar, jävla cancer säger jag bara..

Och vilka bra saker? En sak är ju vår underbara semester i somras till Naxos, den var verkligen magisk och vår första semester av många tillsammans. Sen hittade jag ju faktiskt en av mina numera närmsta vänner precis i början på förra året, Pauline. Att du skulle bli en så kär vän till mig kunde jag ju inte förutspå, men jag är så glad att du finns i mitt liv!

Finns många fina minnen ifrån året förutom det, men dom behåller jag själv tror jag :)




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar