fredag 8 februari 2013

Fredag!!

Äntligen fredag hörrni! Jag har ringt och beställt två semlor, så att det säkert finns till mig i eftermiddag. Fabolous. ;)

Gick upp ihop med killen imorse vid sextiden och kl 7 stod jag redo på gymmet för en timmes Bodybalance. Perfekt start på dagen och lagom avancerat då jag har lite träningsvärk i kroppen och känner mig lite öm sådär ;)

Dom närmsta timmarna tillbringar jag med näsan i böckerna. Sen tar jag helg!

Jag va ju som ni kanske läste och klippte mig igår. Klippte av ruskigt mycket på längden, så trött på att det bara är så tunt och slitet. Så nu ska jag spara men försöka klippa mig lite oftare så kvalitén på håret blir bättre (säger ja varje gång) haha. Vill ju ha långt hår men det måste ju vara fint oxå!

Trevlig helg på er!



4 kommentarer:

  1. Åh va fin du blev!! Jättesnyggt! Hoppas semlorna smakar bra sen :-)
    Puss och kram!

    SvaraRadera
  2. Min fina tös <3
    Kram från mamma

    SvaraRadera
  3. Det blev ju jättefint! :) Alltid ovant till en början, men precis som vi pratade om bättre att hålla efter det och klippa sig lite tätare kanske ja ;) Kram!

    SvaraRadera
  4. Skitsnyggt! Älskar page. Världens bästa frilla. Kram!

    SvaraRadera