tisdag 5 februari 2013

Tråkiga skola

Jepp jag fick ett väldigt tråkigt mail idag om att jag var tvungen att komplettera en sak ifrån den förra kursen, ett stort jävla arbete som han inte ansåg var helt korrekt. Så  nu har jag tillbringat hela förmiddagen med att fixa till det och nu är jag äntligen klar. Bara att hoppas att det räcker nu då. Som han skrev till mig " Det blir inte så mycket jobb, det fixar du! Skriv och skicka tillbaka". En förmiddag, inte så mycket jobb? Jo tjena.. Sen kommer resultatet ifrån tentan om några dagar, kan ju bli ännu en käftsmäll med lite otur :/

Men hur motiverad är jag att ta tag i det jag nu måste göra i denna kursen då? Inte speciellt kan jag säga. Tror att jag måste gå ifrån datorn i typ 10 minuter, koka mej en kopp kaffe, och bara skaka loss lite. Så kan ja ju hoppas att motivationen hittar tillbaka....

 

2 kommentarer:

  1. Håller med dig.. Jag missade en tenta, en opponeringen och ett seminarie när vi var iväg så jag är också trött påt. Och denna kursen sen då. Tråkig! Blä!
    Men snart är det vår Lina ;-) Tjohoo!
    Puss och kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Uschiamej.. men du får tänka på din underbara resa du fick istället! ;)
      Ja snart är det vår, va skönt det ska bli!! Wiie, nu kämpar vi oss igenom denna kursen :)
      Puss!

      Radera