torsdag 11 april 2013

Dipp

Har tappat en väldigt stor del av min motivation för att ge de där lilla extra på gymmet.. Fattar verkligen inte varför det e så men jävligt jobbigt e de iallafall. Är väl för att de känns som man strävar i en uppförsbacke som inte vill ta slut. Det enda jag längtar till just nu är att äta massa gott i helgen, och samtidigt så vill jag inte göra det för att de e så onödigt. Blää.. Verkligen ingen toppenperiod just nu. När kommer motivationen tillbaka?!

Blev iallafall biceps och 60 min combat idag. Ökning på en bicepsövning och körde järnet på passet men när ja kommer därifrån försvinner all kraft ur min kropp.. Vill mest sova eller ligga i soffan och vila.

Nä, ny dag och dessutom en fredag. Hoppas den dagen blir bättre!

/Lina

1 kommentar:

  1. Vi kan byta i några dagar.. Jag tränar och du äter godis ;-) Hade önskar att jag haft ens ett uns av din motivation till att träna! Det är väl som med allt annat?? Det går upp och ner.. Men du, i ditt fall tycker jag nog att det går mestadels uppåt. Tror det är bra, vore nästan konstigt om det alltid var "tipptopp" allting.

    Heja dig! Du e grym!

    Pöss ;-)

    SvaraRadera