tisdag 30 april 2013

Lite nere under isen

Ursäkta min dåliga uppdatering just nu, men jag åkte på nån släng av magsjuka igår så jag är inte riktigt tillbaka på banan ännu, idag har jag kunnat äta som vanligt så imorrn borde jag ha hittat tillbaks till vanliga Lina.

Kände till och med att jag var tvungen att ställa in mitt bodycombat pass idag eftersom jag spydde igår och man ju ska vara hemma minst ett dygn, och så åt jag ju dessutom ingenting på hela dagen igår, lite blåbärssoppa och skorpor fixade sambon till mig på kvällen.

Första gången jag inte kan ha mitt pass, tar emot mycket i hjärtat, men känner att jag måste lyssna på kroppen.
Så oerhört konstig version av magsjuka jag fått bara, som dessutom bröt ut vid sämsta möjliga tillfälle. Pinsamt, jo tjena. Mitt i vår gruppredovisning i skolan fick jag gå ut ur klassrummet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar