onsdag 3 april 2013

Onsdag

Hej på er!
Idag har jag haft en dag hemma med läsning, lite läsning och sen ytterligare lite läsning. Startade morgonen före frukost med en promenad, blev en sväng på strandpromenaden. Så skönt att det äntligen börjar bli varmare på mornarna! Börjar till och med bli sugen på att ge mig ut på en löprunda eller liknande, och det är ett bra tecken ;) Snart är det dags att bege mig till gymmet även fast jag inte är sugen, rygg och mage ska få bekänna färg idag!




 Två bilder ifrån morgonpromenaden och en nedanför på min läsplats idag, eftersom min sambo varit hemma i stort sett hela dagen oxå..

2 kommentarer:

  1. Är det lika "lätt" att plugga när ni båda är hemma? Jag tycker det är jättesvårt när M också är hemma...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej jag tycker det är ganska svårt faktiskt, därför delvis som ja placerade mig ensam i sovrummet haha ;)

      Radera