tisdag 30 april 2013

Tisdagskvällen..

..Har jag spenderat lugnt och skönt framför tv:n. Eftersom jag inte kunde träna idag så tog ja de lugnt och försöker återhämta mig så jag kan köra full fart på gymmet imorgon igen.

Kollade på biggest loser, satt och bölade som en annan i soffan. Tycker verkligen att det va fint gjort att han gav bort sin plats för sin lagkompis som han ansåg behövde det bättre. Hoppas verkligen att han tar vara på chansen efter det!

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen, tände ett ljus i sovrummet för att göra de lite mysigare, väntar på min sambo och sen blir de nog att kolla på ett avsnitt av how i met your mother, älskar den serien asså. Bästa!

Imorgon väntar det lite plugg, har börjat med en muntlig uppgift som vi ska redovisa om några veckor.. Och så blir det träning, tvätt och så skulle vi troligen få finbesök ifrån Småland, en kompis till min sambo som skulle hälsa på. Alltid kul!

Sov gott sötisar! /Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar