torsdag 27 juni 2013

Igår

Igår va det jobb som gällde, köpte en ny fin sommarklänning som jag hade med vetskapen om att det regnade utanför köpcentrumet :)
När ja jobbat klart unnade jag mig en liter jordgubbar med mjölk till kvällsmat, min sambo jobbade i grannlandet så fick sova ensam. Minns inte när ja gjorde det senast, saknade honom galet mycket! Precis lika kär i honom ännu.
Passade dock på att se en riktig snyftfilm när han inte va hemma, det är ingen favorit, chockerande va ;)

Nu ska jag dricka morgonkaffet och sen dra till gymmet med Pau! Tjing!

2 kommentarer:

  1. vilken träning är bäst för att tappa massa fett på benen så dom blir smalare och samtidigt få en fin form på dom? tänkte om du hade någon tanke:)
    grym blogg och bra tips såg jag, fortsätt med det:)

    SvaraRadera
  2. Så jättefina klänningar du har hittat! Denna och den röda du hade här på en annan bild var superfina. Var har du hittat dem och pris?? Letar efter någon ny sommarklänning, så det vore trevligt med tips!
    Kram

    SvaraRadera