fredag 7 juni 2013

Sjukstuga

Ja jag blev ju så lämpligt sjuk precis när min ledighet började!! I måndags hade ja en lite retande känsla i halsen och på tisdagen blev de bara sämre o sämre.. Fick ge bort mitt pass till Sandra. På kvällen hade jag både halsont, snuva OCH feber. Natten var som en evighet som aldrig skulle ta slut och hela onsdagen oxå!! Låg och tänkte att "fan vad jag ska njuta av varje dag jag är frisk sen". Ibland e de nyttigt att bli sjuk, man blir påmind om hur fruktansvärt bra jag har det annars som har min hälsa!! Note to self.

Men därför har bloggandet blivit lite dåligt! Men nu mår jag bättre!

Idag ska jag till Trollhättan på studentfirande, min kusin Linda som tar studenten! Tänk vilken rolig tid det va :)

Lite blombilder bjussar jag på ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar