måndag 3 juni 2013

Sommarlov!!

Ja, det är faktiskt sant. Idag gick jag på mitt sista sommarlov, troligtvis någonsin. Sen att jag ska jobba nästan hela sommaren behöver jag inte skriva om. Har nu skickat in de sista arbetet till vår lärare så nu är det välförtjänt ledighet som gäller! Fick väldigt fin respons på mitt muntliga arbete, hon avslutade mailet med "mycket väl genomfört". 

Tackarrrrrrrrr!!! ;)


Den senaste månaden har nog utan tvekan varit den tuffaste tiden på lääänge. Jag har slitit med både skola, praktik, jobb, instruerande, och träning. I förra veckan var jag nära på att få ett sammanbrott för all ork var som bortblåst. Kände mej bara tom och trött.

MEN! Jag kämpade mig igenom det och nu har jag kommit ut på andra sidan, troligtvis lite klokare och lite tuffare! Nu har jag några veckor med relativt lite jobb framför mig, och massvis av vila!!! Och min älskade sambo har skaffat nytt jobb och tagit körkort, så det känns ändå som att vinden har vänt nu!
 
Träningen kommer jag såklart inte vila ifrån dock, för i lördags var jag på en ny kvartalsutbildning så nu har vi (jag och Sandra) två veckor på oss att sätta de nya passet! Men det är ju nästan nöje för mig, iallafall nytta med nöje ;) Så rolig utmaning!

Hmm, ska lägga upp lite bilder från den senaste tiden med, men just nu bloggar jag ifrån datorn så får göra det ett annat tillfälle!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar